سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کل بازدیدها:----48321---
بازدید امروز: ----1-----
بازدید دیروز: ----5-----
و خداوند عشق آفرید . . .

 

نویسنده: مجنون
چهارشنبه 87/5/9 ساعت 12:0 عصر

 

خیلی سخت است وقتی همه کنارت باشند و باز احساس تنهایی کنی. وقتی عاشق باشی و هیچ کس از دل عاشقت باخبر نباشد . وقتی لبخند می زنی و توی دل گریانی . وقتی تو خبر داری و هیچ کس نمی داند . وقتی به زبان دیگران حرف می زنی ولی کسی نمی فهمد . وقتی فریاد می زنی و کسی صدایت را نمی شنود . وقتی تمام درها به رویت بسته است... آن گاه دستهایت را به سوی آسمان بلند می کنی و از اعماق قلب تنها و عاشق و گریانت بانگ برمی آوری که: « ای خدای بزرگ دوستت دارم!» و حس می کنی که دیگر تنها نخواهی ماند.

منبع


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • مطلب عاشقانه
    مطلب عاشقانه
    مطلب عاشقانه
    مطلب عاشقانه
    مطلب عاشقانه
    شعر عاشقانه
    از عاشقی نترس!!!!! Don’t be afraid to love - مطالب عاشقانه
    شعر عاشقانه
    شعر عاشقانه
    شعر عاشقانه
    شعر عاشقانه
    عشق چیست ؟ - مطالب عاشقانه
    درد عشق - مطالب عاشقانه
    شعر عاشقانه
    عشق وسیله رسیدن به خداست
    [همه عناوین(32)][عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه


  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • مطالب بایگانی شده

  • لینک دوستان من

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •