سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کل بازدیدها:----48265---
بازدید امروز: ----0-----
بازدید دیروز: ----5-----
و خداوند عشق آفرید . . .

 

نویسنده: مجنون
دوشنبه 87/5/7 ساعت 12:0 عصر

 

حالا من یه گوشه تنهام با یه عکس یادگاری
رفتی بی وفا و گفتی که  منو دوسم نداری
حالا باز دوباره بارون می خوره رو تن  شیشه
اخه چی کم شده از تو که می ری واسه همیشه
عزیزم دنیا کوچیکه تو بگو اخه کجایی
یاد تو می افتم هر وقت
هی می گم جای تو خالی
هی میگم جای تو خالی
تو شبای پر ستاره
دل من هواتو داره
یاد من می مونه نیستی
بودنت خواب و خیاله
روی بام خاطراتت من کبوتر شدم اما
با یه سنگ نفرت تو پریدم از بوم دنیا
حالا بعد رفتن تو من یه گوشه ای نشستم
هی می گم کجایی اخر اخه من دل به کی بستم
دیگه خسته ام از این عشق خیالی
هی میگم جای تو خالی
هی میگم جای تو خالی

منبع


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • مطلب عاشقانه
    مطلب عاشقانه
    مطلب عاشقانه
    مطلب عاشقانه
    مطلب عاشقانه
    شعر عاشقانه
    از عاشقی نترس!!!!! Don’t be afraid to love - مطالب عاشقانه
    شعر عاشقانه
    شعر عاشقانه
    شعر عاشقانه
    شعر عاشقانه
    عشق چیست ؟ - مطالب عاشقانه
    درد عشق - مطالب عاشقانه
    شعر عاشقانه
    عشق وسیله رسیدن به خداست
    [همه عناوین(32)][عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه


  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • مطالب بایگانی شده

  • لینک دوستان من

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •