سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کل بازدیدها:----48324---
بازدید امروز: ----4-----
بازدید دیروز: ----5-----
و خداوند عشق آفرید . . .

 

نویسنده: مجنون
جمعه 87/5/4 ساعت 12:0 عصر

آمـدی، جـانم به قـربانت ولی حالا چـــــرا

بی‌وفـــــا حالا که من افـــتاده‌ام از پا چــرا

نوشــدارویی و بعد از مرگ سـهراب آمدی

سنگدل، این زودتر می‌خواستی حالا چرا

عـمر ما را مهلت امـروز و فردای تو نیست

من که یک امــــروز مـــهمان توام، فردا چرا

نازنینــــــا ما به ناز تو جــــــــوانی داده‌ایم

دیگر اکـــنون با جـــوانان ناز کن با ما چــرا

وه که با این عـــمرهای کوته بی‌اعــــــتبار

اینهمه غافل‌شدن از چون منی شیدا چرا

شور‌فرهادم به‌پرسش سربه‌زیر افکنده‌بود

ای لب شـــیرین جواب تلخ سر بالا چـــــرا

ای‌شب‌هجران‌که‌یکدم‌درتوچشم‌من‌نخفت

این قــــدر با بخت خواب آلود من، لا لا چرا

آسمان ‌چون‌جمع‌مشتاقان‌پریشان‌می‌کند

در شـــگفتم من نمی‌پاشد ز هم دنیا چرا

درخــزان هجر گل ای بلـبل طبع حـــــــزین

خاموشی شرط وفاداری بود، غـــــوغا چرا

شــــهریارا بی‌حبیب خود نمی‌کری ســفر

این ســـــفر راه قیامت می‌روی، تنها چــرا

منبع


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • مطلب عاشقانه
    مطلب عاشقانه
    مطلب عاشقانه
    مطلب عاشقانه
    مطلب عاشقانه
    شعر عاشقانه
    از عاشقی نترس!!!!! Don’t be afraid to love - مطالب عاشقانه
    شعر عاشقانه
    شعر عاشقانه
    شعر عاشقانه
    شعر عاشقانه
    عشق چیست ؟ - مطالب عاشقانه
    درد عشق - مطالب عاشقانه
    شعر عاشقانه
    عشق وسیله رسیدن به خداست
    [همه عناوین(32)][عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه


  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • مطالب بایگانی شده

  • لینک دوستان من

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •